صادرات فرش اوج می گیرد
رئیس مرکز ملی فرش ایران از افزایش۱۷ درصدی صادرات فرش دستباف ایران در ۷ ماه گذشته خبر داد.
حمید کارگر گفت:: طبق آخرین امار گمرک در ٧ماهه نخست امسال بیش از ١٦٧میلیون دلار فرش دست بافت صادر شده که از لحاظ ارزش ١٧درصد و از نظر وزنی 11 درصد رشد داشته است.
رئیس مرکز ملی فرش ایران با بیان این که ایران در حوزه فرش دو دسته بازار را در اختیار دارد گفت: اولین بازار بازارهای سنتی فرش دستبافت است که با برند فرش ایرانی به خوبی آشنا هستند. کشورهایی مانند آمریکا، آلمان و ایتالیا از فرش به عنوان یک کفپوش و عنصری از زندگی خود استفاده میکنند و به عنوان بازارهای آشنا با فرش ایرانی هستند.
رییس مرکز ملی فرش ایران افزود: بخش دوم بازارها مربوط به بازارهای جدید که فرش دستبافت درزندگی آنها نبوده و یا از فرشهای رقبای ایران استقاده میکردند و خیلی با برند فرش ایرانی آشنا نیستند.
کارگر در ارتباط با بهبود وضعیت صادرات فرش دستبافت ایرانی افزود: فرشهای ایرانی نیازمند حفظ بازارهای سنتی و تلاش برای حضور پر رنگ در بازارهای جدید است.
وی گفت: مرکز ملی فرش ایران با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت هر دو اتفاق را دنبال خواهد کرد و با استفاده از ابزارهای مؤثر مانند اعزام هیات های تجاری، برگزاری نمایشگاههای بین المللی و فرایند تبلیغات برای حفظ بازارهای قدیم و برای حضور و نفوذ در بازارهای جدید نیز تلاش کرد.
خبرنامه کارایان
حمید کارگر گفت:: طبق آخرین امار گمرک در ٧ماهه نخست امسال بیش از ١٦٧میلیون دلار فرش دست بافت صادر شده که از لحاظ ارزش ١٧درصد و از نظر وزنی 11 درصد رشد داشته است.
رئیس مرکز ملی فرش ایران با بیان این که ایران در حوزه فرش دو دسته بازار را در اختیار دارد گفت: اولین بازار بازارهای سنتی فرش دستبافت است که با برند فرش ایرانی به خوبی آشنا هستند. کشورهایی مانند آمریکا، آلمان و ایتالیا از فرش به عنوان یک کفپوش و عنصری از زندگی خود استفاده میکنند و به عنوان بازارهای آشنا با فرش ایرانی هستند.
رییس مرکز ملی فرش ایران افزود: بخش دوم بازارها مربوط به بازارهای جدید که فرش دستبافت درزندگی آنها نبوده و یا از فرشهای رقبای ایران استقاده میکردند و خیلی با برند فرش ایرانی آشنا نیستند.
کارگر در ارتباط با بهبود وضعیت صادرات فرش دستبافت ایرانی افزود: فرشهای ایرانی نیازمند حفظ بازارهای سنتی و تلاش برای حضور پر رنگ در بازارهای جدید است.
وی گفت: مرکز ملی فرش ایران با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت هر دو اتفاق را دنبال خواهد کرد و با استفاده از ابزارهای مؤثر مانند اعزام هیات های تجاری، برگزاری نمایشگاههای بین المللی و فرایند تبلیغات برای حفظ بازارهای قدیم و برای حضور و نفوذ در بازارهای جدید نیز تلاش کرد.
خبرنامه کارایان
بازدید کننده گرامی ، شما به عضویت سایت در نیامده اید.
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.