جشنواره فرش دستباف در ۱۲ شهرستان مازندران
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران حل مسائل و مشکلات در خصوص موارد مطروحه نمایندههای فعال فرش استان را در چهار قسمت بازاریابی، مالی و تسهیلات، آموزش و ساختار و پشتیبانی عنوان کردو افزود: در بخش بازاریابی حضور در نمایشگاههای بین المللی، ایجاد نمایشگاههای دائمی در هتلها و اماکن توریستی و مناسب میتواند عاملی برای هر چه بیشتر معرفی فرش دستباف در جامعه گردد.
وی خاطر نشان کرد: برگزاری جشنواره در ۱۲ شهر اصلی با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی و ایجاد روز بازارها و همکاری صدا و سیما و تبلیغات در بیلبوردها میتواند در بحث بازار فرش دستباف مؤثر باشد.
محمدپورعمران با اشاره به وضعیت مالی و ارائه تسهیلات به بافندگان فعال عنوان کرد: باید با نظارت صحیح به تقاضاهای واقعی پرداخته شود.
وی خواستار برپایی کارگاهها و دورههای آموزشی به بافندگان در زمینههای بازاریابی، به بافی و مرمت شد و گفت: سازمان حامی ساختار سازمانیافتهای که به بهبود وپشتیبانی از بافندگان فعال فرش کمک کند، است.
خبرنامه کارایان
نظرات دیگران
در حال حاضر نظری ارسال نشده است ، اولین نفر باشید !